31776
Book
CD
In basket
OpenGL i wprowadzenie do programowania gier / Wojciech Sterna, Bartosz Chodorowski. - Poznań : "Nakom", cop. 2008. - 412 s. : il. ; 23 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Lubisz gry komputerowe? Interesujesz się programowaniem? Znasz dość dobrze język C i chciałbyś tworzyć własne, trójwymiarowe światy? Jeśli na wszystkie te pytania odpowiedziałeś twierdząco - ta książka jest dla Ciebie! "OpenGL i wprowadzenie do programowania gier" przedstawia zasady posługiwania się biblioteką OpenGL, dzięki której możliwe jest tworzenie trójwymiarowych efektów graficznych. Jednak aby stworzyć grę, nie wystarczą jedynie umiejętności z zakresu programowania grafiki. Potrzebna jest także znajomość matematyki i fizyki, wiedza jak zaprogramować przestrzenny dźwięk, jak zaimplementować moduł matematyczny, czy jak w przypadku gier sieciowych - zaprogramować wydajną sieć. Niniejsza książka porusza wszystkie te zagadnienia. Aby stworzyć grę zapierającą dech w piersiach niezbędna jest przede wszystkim umiejętność programowania efektów specjalnych. Dlatego temu zagadnieniu Autorzy poświęcają szczególnie dużo miejsca i uwagi. Rozpoczęcie przygody z programowaniem gier nie jest zadaniem łatwym. Trzeba dokładnie, od podstaw poznać wszystkie tajniki programowania.
Availability:
Wypożyczalnia Moszczenica
There are copies available to loan: sygn. W 004 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again