31829
Książka
W koszyku
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wydanie 4 zmienione i rozszerzone. - Warszawa : "Placet", 2009. - 957 stron ; 24 cm.
Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno-poznawczych z oczekiwaniami praktyków, którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik PR, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami. Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności (głównie przedsiębiorstw), uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 657/659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce: podręcznik dla teoretyków, poradnik dla praktyków.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 929-940. - Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej